piątek, 10 lipca 2015

Z każdym oddechem wdycham czystą radość.
Owieram się na pełnię czystej radości.
Czysta radość Boga jest moim dziedzictwem.
Bóg ma dla mnie całą radość już teraz.
Jedynym źródłem radości jest dla mnie Bóg.
Bóg jest pełnią czystej radości we mnie.
Czuję się wypełniona czystą radością.
Z każdym oddechem odnawiam swoją pierwotną
inicjację w czystą wibrację radości.
Rozpuszczam się w czystej radości.
Roztaczam wokół siebie delikatne, harmonijne, a jakże potężne wibracje czystej radości Boga.
Transformuję siebie i swoje ciało w czystą wibrację Boskiej radości.
Jestem pełnią radości (zamiast słowa radość możesz użyć słów:
szczęśliwość,miłość, światłość itd.).
Jedynym źródłem mocy jest dla mnie Bóg.
Bóg jest pełnią najpotężniejszej mocy we mnie.
Otwieram się na czerpanie pełni Boskiej mocy ze źródła, którym jest Boska
Istota we mnie.
Czuję się wypełniona mocą Boskiej Istoty.
Chętnie i z łatwością korzystam z całej mocy Boga, ponieważ ona jest we mnie.
Każdego dnia coraz lepiej zdaję sobie sprawę z rzeczywistej potęgi Bożej mocy i miłości.
Jedynym źródłem władzy jest dla mnie Bóg.
Bóg jest pełnią mocy, władzą we mnie.
Z ufnością powierzam Boskiej Istocie pełna władzę nade mną.
Bóg ma niepodzielną władzę nade mną.
Jestem posłuszna Bogu i mam bezgraniczną władzę nad swoim życiem.
Jestem świadoma, że władza nad moim
życiem i otoczeniem pochodzi z inspiracji Boskiej Istoty, która jest we mnie.

Fragment pochodzi z książki L.Żądło
"Tajemne Moce Umysłu"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WROTYCZ na kleszcze i inne robaki. Właściwości i zastosowanie wrotyczu ...