czwartek, 9 lipca 2015

Modlitwa oczyszczania duchowego

Wszechmogący Boże, dziękuję, że swoją nieskończoną mądrością wspierasz mnie podczas tej modlitwy.
Boże, pozwalam Ci w pełni oczyścić mój umysł, z wszelkich negatywnych myśli i uczuć. Dziękuję Ci Boże, że wskazujesz mi moje negatywne myśli i pokazujesz jak się od nich uwolnić. Dziękuję Boże za to, że pokazujesz mi inspirujące myśli, dotyczące wszystkich dziedzin życia. Twoje inspiracje są jasne, radosne i najwyższej jakości, dlatego żyje się z nimi łatwo, radośnie i przyjemnie. Chętnie i z wielką łatwością pozbywam się starych, złych myśli, na korzyść nowych, czystych i Bosko natchnionych myśli.
Mój umysł jest teraz oczyszczany Boskim światłem i napełniany myślami najwyższej jakości. Radośnie Ci za to Boże dziękuje!  Moje myśli są teraz bosko czyste, piękne i optymistyczne. Moja podświadomość jest oczyszczona z wszelkich złych programów i napełniona Boską radością, szczęściem, miłością, spokojem i pewnością. Dziękuję Ci Boże, Kocham Cie.
Boże, pozwalam Ci teraz na całkowite oczyszczenie mojego ciała. Dziękuję Ci Boże, że swoim cudownym światłem, usuwasz już teraz wszelkie choroby, niedogodności, blokady energii, wszelkie brudy i zanieczyszczenia. To wszystko znika z mojego organizmu. Dzięki Twojej Boskiej mocy, moje ciało staje się harmonijne, czyste, piękne, sprawne, rozluźnione i idealnie zdrowe. Energia już płynie swobodnie, czuje sie przyjemnie. Boskie światło, przywraca mi pełną miłość do mojego ciała. Dziękuję Ci Boże za to, że mogę mieć idealnie czyste i zdrowe ciało, napełnione Twoim Boskim światłem i Boską mocą. Już wiem, że to dla mnie korzystne i mogę kochać swoje oczyszczone ciało. Dziękuję Ci Boże za to, ze wspomagasz mnie w modlitwie i oczyszczasz mój umysł i moje ciało. Teraz mogę cieszyć się Boską radością, miłością, mocą, mądrością i doskonałym zdrowiem.



A.Atras 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WROTYCZ na kleszcze i inne robaki. Właściwości i zastosowanie wrotyczu ...