sobota, 18 czerwca 2016

Sałatka z pierożkami tortellini

sałatka z tortellini
Sałatka z pierożkami tortellini

sałatka z tortellini
Składniki:
Nie podam proporcji ponieważ robiłam na oko, jak zawsze zresztą, dlatego trudno jest mi wypisać dokładnie ile czego dodałam.
pierożki tortellini z serem ricotta i szpinakiem – kupiłam gotowe w sklepie lidl
świeży ogórek
świeża papryka
1 mała cukinia
świeży koperek
szczypiorek
suszone pomidory w oliwie
ostre papryczki jalapenos ( opcjonalnie)
przyprawy: sól, pieprz
sałatka z pierożkami tortellini
Wykonanie:
Cukinię myjemy i kroimy w talarki – podsmażamy je na al dente na patelni z odrobiną oliwy, tak aby tylko posmarować jej dno.
Ogórek i paprykę kroimy dowolnie, szczypior i koperek szatkujemy.
Pierożki tortellini gotujemy według przepisu na opakowaniu.
Suszone pomidory z oliwy kroimy w paski ( oliwę z pomidorów używam do polania sałatki)
Możemy dodać też pokrojone w drobną kostkę ostre papryczki jalapenos ze słoika.
Wierzch można posypać też tartym parmezanem, niestety ja zapomniałam o tym a smakuje bardzo dobrze.
Smacznego!
DSC04537ze stronki: http://panikucharka.pl/salatki/salatka-z-pierozkami-tortellini/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WROTYCZ na kleszcze i inne robaki. Właściwości i zastosowanie wrotyczu ...